PAGESA TE SIGURTA DERGESA TE SHPEJTA KTHIME TE LEHTA
PAGESA TE SIGURTA
Ne garantojme nivelin maksimal te sigurise per cdo blerje. ebuy.al perdor protokollin Secure Socket Layer (SSL) per enkriptimin e te gjithe informacionit ne portal. Me COMODO Security ju mund te ndiheni te qete ne perdorimin e nivelit me te larte te mbrojtjes ne e-commerce. Klikoni logon ne fund te faqes per te mesuar me shume.
'Checkout' yne perdor vetem metoda te sigurta komunikimi, duke e shfaqur ate me ane te simbolit te sigurise ne fund/krye te browserit tuaj si dhe tek "https" ne adresen e web.
MENYRAT E PAGESES
Pagesa e porosive tek ebuy.al mund te kryhet nepermjet 3 menyrave te meposhtme:

  1. Cash
    Ju mund te beni pagesen e prorosise tuaj Cash nese deshironi. Pasi keni kaluar ne 'VAZHDO ME POROSINE' dhe keni konfirmuar te gjitha te dhenat sigurohuni te zgjidhni tab-in "Paguani me leke ne dore ne momentin e dorezimit" tek 'ZGJIDH MENYREN E PAGESES' dhe pasi te klikoni butonin 'KONFIRMO POROSINE', porosia juaj do te ruhet ne gjendjen "Ne pritje te konfirmimit te pageses suaj". Nese tek "MENYRAT E DERGIMIT" keni zgjedhur opsionin "Terheqje prane zyrave" (rasti kur ndodheni ne Tirane), ju duhet te paraqiteni prane zyrave te ebuy.al ne adresen: Rruga Ismail Qemali, Pallati 27, Shk. 1, Nr. 30, Tirane, per te kryer pagesen ne cash dhe per te terhequr produktin. Nese keni zgjedhur nje nga menyrat e tjera dergeses, ju mund ta beni pagesen Cash kur korrieri ju dorezon produktin ne cdo qytet te Shqiperise.

  2. Karte Krediti/Debiti
    Nese ju keni nje llogari ne Raiffeisen Bank, llogari rrjedhese ose fikse, ose nese ju jeni te pajisur me karta Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic te leshuara nga cdo banke ne bote, ju mund te blini ne faqen tone. Pasi keni klikuar 'VAZHDO ME POROSINE' dhe keni konfirmuar te gjitha te dhenat sigurohuni te zgjidhni tab-in Karte Krediti tek 'ZGJIDH MENYREN E PAGESES'. Pasi te klikoni butonin 'KONFIRMO POROSINE', ju do te kaloni tek hapesira e Kartes se Kreditit ku pasi te vendosni kredencialet tuaja mund te konfirmoni kryerjen e pageses. Sapo sistemi te perfundoje procesin e transferimit, ebuy.al do te njoftohet per kryerjen e pageses dhe porosia juaj do te kaloje ne gjendje "E Pranuar" dhe ju do te njoftoheni me nje email. Me pas do te fillojne procedurat e dergeses se porosise.

  3. Transferte Bankare
    Nese nuk zoteroni nje Karte Krediti ju mund t'i kryeni pagesat e ebuy.al nepermjet nje Transferte Bankare. Pasi keni kaluar ne 'VAZHDO ME POROSINE' dhe keni konfirmuar te gjitha te dhenat, sigurohuni te zgjidhni tab-in Transferte Bankare tek 'ZGJIDH MENYREN E PAGESES' dhe pasi te klikoni butonin 'KONFIRMO POROSINE', porosia juaj do te ruhet ne gjendjen "Ne pritje te pageses tuaj me transferte bankare". Ju me pas mund te drejtoheni ne nje nga filialet e bankave Societe General, Intesa SanPaolo, Raiffeisen, BKT dhe te kryeni pagesen ne llogarite e meposhtme:

    • Societe Generale
      Ne ALL (lek) - AL32 2131 1044 0000 0000 0005 0131
      Ne EUR (euro) - AL15 2131 1044 0000 0000 0021 6889
      Ne USD (dollare) - AL57 2131 1013 0000 0000 0022 5912

    • Intesa San Paolo
      Ne ALL (lek) - AL52 2081 1008 0000 0202 3313 5303
      Ne EUR (euro) - AL79 2081 1008 0000 0202 3313 5302

    • Raiffeisen Bank
      Ne ALL (lek) - AL78 2021 1123 0000 0000 0007 8916
      Ne EUR (euro) - AL75 2021 1123 0000 0000 0207 8916
      Ne USD (dollare) - AL28 2021 1123 0000 0000 0107 8916

    • Banka Kombetare Tregtare
      Ne ALL (lek) - 402000550CLPRCLALLKD
      IBAN: AL0620511021000550CLPRCLALLK


    Pasi te kryeni pagesen, ju mund te na dergoni me email ne adresen "shitje@ebuy.al", nje foto te fatures se pageses se bere. Sapo ebuy.al te njoftohet per kryerjen e transfertes bankare porosia juaj do te kaloje ne gjendje "E Pranuar" dhe ju do te njoftoheni me nje email. Me pas do te fillojne procedurat e dergeses se porosise.

  4. M-Pesa
    Ju mund te beni pagesen e porosise tuaj nepermjet M-PESA direkt nga telefoni juaj celular, mjafton te keni nje numer Vodafone dhe te jeni I regjistruar ne M-PESA. Pagesa do te kryhet ne kohe reale, thjeshte, shpejt dhe ne menyre te sigurte. Per me shume info se si mund te behet pagesa klikoni KETU.
MENYRAT E DERGESES
Transporti i produkteve te porositura tek ebuy.al realizohet nepermjet disa menyrave:

  1. Ne Tirane


  2. Ne Rrethe

GARANCIA DHE KTHIMI I PRODUKTEVE
Nese abonoheni (regjistroheni) ne faqen tone dhe beni nje blerje tek ne ju automatikisht pranoni Kushtet dhe Termat tona. Ju me perdorimin e kesaj faqe nenkuptoni qe jeni dakort me kushtet qe ne momentin që beni nje blerje. Ne gjithashtu jemi te detyruar te respektojme dhe permbushim cdo premtim dhe sherbim qe publikojme ne faqen tone ebuy.al.

Ne garantojme qe cilesia e produkteve qe ju do te blini ne faqen tone eshte e njejte me ate qe do mund te gjeni ne dyqanin qe e shet kete produkt, gje kjo qe eshte lehtesisht e verifikueshme edhe nga garancite dhe afatet e reklamuara ne faqe prane secilit produkt se bashku me cmimin dhe pershkrimin e produktit.

Pervec Termave dhe Kushteve ju pranoni edhe Kushtet e Garancise qe ne kemi, te cilat jane te publikuara ne kete faqe. Gjithashtu ne kemi detyrim ndaj jush vetem per ceshtjet qe ne specifikojme ne faqen tone dhe me kushtet qe ne japim. Keto kushte mund te ndryshojne me kalimin e kohes edhe pa u njoftuar, por asnjëhere nuk do ju fshihen dhe manipulohen. Mjafton qe ju te klikoni ne faqen “Kthimi I produktit” dhe do te mund te informoheni per kushtet dhe termat e reja te shtuara ose te modifikuara nga ne.

Rregullat për kthimin e produkteve
Produkti duhet të jetë me paketimin e tij origjinal, pa shenja gërvishtjeje, njolla ose dëmtime të tjera dhe me të gjithë aksesorët e produktit dhe të paketimit të tij. Ju duhet te ruani kuponin/faturen shoqëruese për të bërë kthimin e produktit. Në momentin e komunikimit me asistentët tanë, ju duhet të na thoni arsyen reale përse kërkoni ta zëvendësoni/ndërroni apo ktheni produktin. Ky informacion shërbën për të analizuar rastin tuaj dhe konfirmuar ose jo pranimin e kthimit, nëse plotësohen kushtet. Ne dëshirojmë të njoftohemi për cdo arsye që na ndihmon të përmirësohemi në shërbimet dhe produktet tona.

Nuk pranohet kthim apo ndërrim i produkteve nëse:
1. janë produkte të higjenës personale ose kanë kontakt të drejtpërdrejtë me lëkurën
2. produkti i porositur vjen pa asnjë defekt fabrike dhe njësoj sic është i reklamuar në foto
3. shkelen afatet dhe rregullat e sipërpërmendura për kthimin apo ndërrimin e produktit

Procedurat e kthimit:
Hapi 1.
Në rast se kërkoni të zëvendësoni apo të ktheni produktet e blera online nga faqja jonë, atëherë ju duhet të na njoftoni brenda 24 orëve nga tërheqja e porosisë.
Hapi 2.
Në rastin e konfirmimit të kthimit apo zëvendësimit të produktit, ju duhet të paraqiteni pranë zyrave tona në adresën:Rr Ismail Qemali, Pall. 27, Shk. 1, Nr. 30, Tirane (nëse jeni në Tiranë) ose në qëndrën postare më të afërt me vendbanimin tuaj, nëse jeni jashtë Tirane. Klienti tarifohet për koston e transportit sa herë që kryen lëvizje të produkteve me postë ose korrier. Tarifa e kthimit është e njëjtë me atë të dërgimit të pakos.
Hapi 3.
Afati i kthimit eshte brenda 14 ditëve. Për cdo rast të ndërrimit të porosise klienti rimbursohet vetëm nëpërmjet llogarive bankare ose m-pesa (nëse ka diference cmimi ) dhe jo Cash. Ju do të rimbursoheni për produktin e kthyer brenda një afati 7 ditor nga dita e kthimit të produktit. Ky afat shërben për procedurën e transferimit te fondeve ne llogaritë tuaja.

Për cdo informacion tjetër ose paqartësi, na kontaktoni në numrin tonë të telefonit, në Chat, Email, ose rrjete sociale.
NDIHME / FAQ
  1. Cfare eshte ebuy.al?

    Ebuy.al eshte nje platforme (dyqan) online ne te cilen tregtohen nje shumellojshmeri produktesh te firmave/kompanive te ndryshme. Nje treg i hapur per te gjitha kompanite qe duan te behen pjesemarrese dhe duan te shesin dicka ne kete platforme. Qellimi yne eshte te sjellim sa me prane njeri tjetrit ne nje treg te perbashket te pasqyruar nepermjet internetit, konsumatoret e te gjitha niveleve si dhe shitesit e ndryshem qe operojne ne tregun Shqiptar.

    Ne udhehiqemi nga parimi per t’iu ofruar klienteve tane nje cilesi produktesh dhe sherbimi shume te mire. Kjo eshte arsyeja qe produktet qe ofrohen ne faqe zgjidhen me saktesi nga kompanite me te mira ne treg.
    “Vizioni yne”
    “Te jemi platforma me e madhe per Shqiptaret per shitjen e produkteve online.”

    Per me teper informacion rreth ebuy.al klikoni ketu

  2. Sa i sigurt eshte ebuy.al?

    Ne garantojme nivelin maksimal te sigurise per cdo blerje. ebuy.al perdor protokollin Secure Socket Layer (SSL) per enkriptimin e te gjithe informacionit ne portal. Me COMODO Security ju mund te ndiheni te qete ne perdorimin e nivelit me te larte te mbrojtjes ne e-commerce. Klikoni logon ne fund te faqes per te mesuar me shume.

    'Checkout' yne perdor vetem metoda te sigurta komunikimi, duke e shfaqur ate me ane te simbolit te sigurise ne fund/krye te browserit tuaj si dhe tek "https" ne adresen e web.

  3. Si te krijoj nje llogari ne ebuy.al?

    Krijimi i nje llogarie eshte hapi i pare per te gjithe perdoruesit qe duan te perdorin ebuy.al per te bere blerjet e tyre online. Te krijosh nje llogari eshte shume e thjeshte, mjafton te klikoni tek Regjistrohu ne krye te faqes dhe me pas plotesoni formen me te dhenat tuaja personale dhe ne fund klikoni butonin Regjistrohu. Ju mund te kaloni produkte ne shporten tuaj dhe sa here te hyni ne llogarine tuaj ne ebuy ato do te jene aty derisa ju te vendosni t'i ndryshoni apo t'i blini ato.

  4. Cfare te bej nese kam harruar fjalekalimin?

    Klikoni HYR ne krye te faqes dhe ne fund te formes zgjidhni Harruat Fjalekalimin? Vendosni emrin e llogarise tuaj dhe klikoni butonin Vazhdo. Menjehere do te shfaqet nje mesazh "Your password has been sent to you." Hapni email tuaj dhe aty do te gjeni fjalekalimin e ri qe sistemi ju ka derguar, ndiqni udhezimet e email per te aksesuar me pas llogarine tuaj ne ebuy.al dhe per te azhornuar aty te dhenat e llogarise.

  5. Si mund te qendroj i azhornuar me te rejat me te fundit mbi produktet e ebuy.al?

    Ju mund te merrni ne email tuaj te rejat me te fundit nga ebuy.al. Kur regjistroheni per here te pare sigurohuni te zgjidhni opsionin "Dua te me dergoni ne emailin tim ofertat me te fundit" tek Informacionet Opsionale. Nese keni tashme nje llogari tek ebuy.al por nuk e keni zgjedhur kete opsion mund te shkoni tek Llogaria Ime ne krye te faqes dhe me pas klikoni tek tab-i Informacione Opsionale dhe zgjidhni opsionin" Dua te me dergoni ne emailin tim ofertat me te fundit " dhe klikoni Ruaj. Gjithashtu ju mund te ndiqni dha azhornimet e nje produkti. Kur klikoni per te pare detajet e nje produkti ne seksionin ne te djathte te monitorit tuaj do te gjeni butonin "Njoftohu per Ndryshime", pasi te keni klikuar kete buton do t'ju shfaqet nje faqe me detajet kryesore, nese jeni i loguar ne ebuy.al adresa juaj e email do te shfaqet automatikisht ne te kundert vendosni nje adrese ku deshironi t'ju vine emailet. Ju do te njoftoheni me email ne rastet kur te kete ndryshime ne lidhje me ate produkt si, cmimi, gjendja etj.

  6. Si mund te paguaj per te blere ne ebuy.al?

    Ju mund te paguani per blerjet tuaje ne 3 menyra:

    Karte Krediti, Transferte Bankare dhe Cash.

    Per me teper informacion rreth menyrave te pageses klikoni ketu.

  7. A mund ta anulloj nje porosi?

    Ju mund ta anulloni nje porosi nese nuk e deshironi ate. Pasi ju kryeni nje porosi, nje nga operatoret tane, do ju telefonoje per ta konfirmuar. Ne ate moment ju mund te beni kerkesen tuaj per anullim te porosise. Nese akoma nuk jeni telefonuar nga nje prej operatoreve tane, mund te telefononi ju ne numrin tone +355 69 60 85 491 per te bere anullimin.

  8. Si duhet te veproj kur produkti eshte i ndryshem nga ai qe kam porositur apo eshte i demtuar?

    Nese ne perfundim te procesit te transportit porosia e derguar nuk eshte ajo qe eshte porositur ne site, eshte demtuar gjate transportit, apo nuk i permbush standartet e treguara ne portal, ju mund te telefononi ne numrin tone +355 69 60 85 491 dhe nje nga operatoret tane do ju ndihmoje per te zgjidhur problemin qe ju keni.

  9. Si mund te perfitoj nga ofertat me Kupona apo Certifikate dhurate?

    Kuponat dhe Certifikatat e dhuratave jane menyra promocionale qe aplikohen tek ebuy.al. Ju mund ti shfrytezoni ato per te perfituar ulje, apo per t'i transferuar ne forme dhurate tek te afermit tuaj. Kuponat dhe Certifikatat e dhuratave do te jene sezonale (jo te perhereshme) keshtu qe ju mund te njoftoheni duke vizituar vazhdimisht faqen kryesore te ebuy.al.

    Gjithashtu mos nguroni te na kontaktoni per pyetje dhe paqartesi te tjera rreth ketyre promocioneve ne faqen tone te kontaktit ketu.

  10. Si mund te ndaj eksperiencen time ne ebuy.al me perdorues te tjere?

    Pershtypjet tuaja jane shume te rendesishme per komunitetit e ebuy.al. Ju mund te jepni vleresimin tuaj per nje produkt ne baze te eksperiences tuaj duke u rikthyer tek faqja e detajeve te produktit dhe duke klikuar butonin 'Jep pershtypje ne lidhje me produktin'. Lexoni me kujdes udhezuesin e komenteve dhe kur te perfundoni me pershtypjen tuaj klikoni Dergo. Ne do te njoftohemi menjehere per kete veprim dhe do ta shqyrtojme dergesen tuaj. Nese ajo nuk bie ne kundershtim me Udhezuesin e komenteve atehere do te aprovohet dhe do te behet publike per te gjithe perdoruesit e ebuy.al.

  11. Si mund te kontaktoj me ebuy.al?

    ebuy.al mund ta kontaktoni me ane te:

    -Me email ne adresen: shitje@ebuy.al

    -Cel: +355 6960 85491

    -Ose ne adresen: Rruga Ismail Qemali, Pallati 27, Shk. 1, Nr. 30, Tirana, ALBANIA.

    Nese keni pyetje, sugjerime, ankesa apo paqartesi mund te na shkruani nepermjet formes se kontaktit ketu dhe ne do perpiqemi tju kthejme pergjigje sa me shpejt.
SSL